h1

Pantailaren distira aldatu linux-en xgamma-rekin

2008 martxoa 14

Egunon guztioi, denboralditxo bat pasa da azken sarreratik, eta gaur, atzo ikasitako gauzatxo bat jartzera nator.

Nire portatilan ezin dut pantailaren distira aldatu teklatuaren bidez, teklak marraztutak ditudan arren, sistemak ez du erantzuten hauek zapaltzean, horregatik begira egon nintzen nola alda nezakeen hau, eta azkenean zerbait lortu dut, programatxo hau aurkitu nuen interneten: xgamma.

Egia esan behar baldin badut, baneukan instalatuta iadanik, baina ez nekien existitzen zenik ere.

Beno erabiltzeko erraza da, kontsola ireki eta:

xgamma -gamma 2.0

Honek izugarri handituko du pantailaren distira, lehengora itzultzeko:

xgamma -gamma 1.0

Gutxiago igo nahi badugu, adibidez:

xgamma -gamma 1.25

Honekin norbaitek programatzen badaki, (Ni bash-en ideiarik ez), script bat egin dezake, non exekutatzean oraingo gamma 0.1 igo ala jaisten duen, horrela script hori teklatuari lotzeko, eta teklekin gamma aldatu al izateko. Hor uzten dizuet erronka 😉

Eta kde erabiltzen baduzute, jakizue kgamma existitzen dela, eta kde-ren konfigurazio zentruan azalduko zaizuela hortik grafikoki gamma aldatzeko.

Hurrengorarte!!!

Utzi erantzun bat

